Løbegrupper

Walk

Elly Hauge
Elly Hauge

press to zoom
Torkild Mølgaard
Torkild Mølgaard

press to zoom
Elly Hauge
Elly Hauge

press to zoom
1/2

Walk holdet er for dig som godt kan lide at gå ture sammen med andre, men ikke har lyst eller mulighed for at løbe.
Walk holdet går ture med udgangspunkt i Skovdalens smukke skov. Turene er på cirka 5-kilometer og ender på stadion efter en time.

Kontaktperson:

Træningstider:

Tirsdag:

Torsdag:

18:30-19:30

18:30-19:30

Begynder

Karin Møller
Karin Møller

press to zoom
Karin Møller
Karin Møller

press to zoom
1/1

Begynder holdet er for dig som gerne vil i gang med at løbe og leve lidt sundere. Du kommer til at træne i en gruppe, hvor vi i fællesskab hjælper hinanden med at finde en god træningsrytme.
Begynderholdet følger en løbeplan, hvor du stille og roligt bliver fortrolig med løb og på sigt kommer til at løbe 5 km. Målet med træningen er at finde glæden ved at løbe og bevæge sig.

Kontaktperson:

Træningstider:

Tirsdag:

Torsdag:

18:30-19:30

18:30-19:30

5-7 km

Annette Blankensteiner
Annette Blankensteiner

press to zoom
Erik Westergreen
Erik Westergreen

press to zoom
Morten Klitgaard
Morten Klitgaard

press to zoom
Annette Blankensteiner
Annette Blankensteiner

press to zoom
1/3

5-7 km holdet er for dig, som har deltaget på begynderholdet eller har løbet lidt i forvejen. Vi har et mål om at kunne løbe 1-2 gange om ugen uden det behøver være på en bestemt tid.
5-7 km holdet byder på almindelig løb samt intervaller. På dette hold sigter vi efter en hastighed på 06.30-07.00 pr. minut/km. Det betyder, at vi bruger mellem 06.30-07.00 i tid pr. km vi løber.

Kontaktperson:

Træningstider:

Tirsdag:

Torsdag:

18:30-19:30

18:30-19:30

8-10 km

Ib Dahl
Ib Dahl

press to zoom
Jan Donald Nielsen
Jan Donald Nielsen

press to zoom
Annette Blankensteiner
Annette Blankensteiner

press to zoom
Ib Dahl
Ib Dahl

press to zoom
1/3

8-10 km holdet er for dig som har deltaget på 5-7 km holdet eller er en let øvet eller øvet løber. Holdet er for dig, som har et ønske om at forbedre dit løb samt løber 2 gange om ugen.
8-10 km holdet byder på almindelig løb samt intervaller. På dette hold sigter vi efter en hastighed på 05.45-06.15 pr. minut/km. Det betyder, at vi bruger mellem 05.45-06.15 i tid pr. km vi løber.

Kontaktperson:

Træningstider:

Tirsdag:

Torsdag:

18:30-19:30

18:30-19:30

9-11 km

Heine Grünewald
Heine Grünewald

press to zoom
John F. Nielsen
John F. Nielsen

press to zoom
Heine Grünewald
Heine Grünewald

press to zoom
1/2

9-11 km holdet er for dig som har deltaget på 8-10 km holdet eller er en øvet løber. Holdet er for dig, som har et ønske om at forbedre dit løb samt løber 2 eller 3 gange om ugen og gerne vil løbe efter et mål samt udfordres lidt i den daglige træning.
Holdet vil både byde på almindelig løb samt intervaller. På dette hold sigter vi efter en hastighed på 05.15-05.45 pr. minut/km. Det betyder, at vi bruger mellem 05.15-05.45 i tid pr. km vi løber.

Kontaktperson:

Træningstider:

Tirsdag:

Torsdag:

18:30-19:30

18:30-19:30

11-13 km

Steen Rasmussen
Steen Rasmussen

press to zoom
Torben Kusk
Torben Kusk

press to zoom
Steen Rasmussen
Steen Rasmussen

press to zoom
1/2

11-13 km holdet er for dig som har deltaget på 9-11 km holdet eller er en øvet løber. Holdet er for dig som har et ønske om at forbedre dit løb samt løber 2 eller 3 gange om ugen.
11-13 km er holdet, hvis du gerne vil løbe efter et mål samt udfordres lidt i den daglige træning. Holdet vil både byde på almindelig løb samt intervaller. På dette hold sigter vi efter en hastighed på 05.00-05.30 pr. minut/km. Det betyder, at vi bruger mellem 05.00-05.30 i tid pr. km vi løber.

Kontaktperson:

Træningstider:

Tirsdag:

Torsdag:

18:30-19:30

18:30-19:30