top of page

ATLETIKCAMP 2025

4. august - 7. august

OM CAMPEN

Tag med på Aalborg Atletikcamp i sommerferien, og bliv introduceret for atletikkens mange discipliner med fokus på sjov, fællesskab, bevægelse og leg. 

Vi lærer at løbe, kaste og springe bedre end aldrig før. På Atletikcamp får du masser af sjove oplevelser og nye venner. Vi har begrænsede pladser og tilmelding sker efter først til mølle princip.

 

Målgruppe: 6-13 år

Sted: Skovdalen Atletikstadion v/Sygehus Syd

Dato: mandag d. 4. august til torsdag d. 7. august 2025

Tid: kl. 09:00-14:00 

Pris: 

Seneste tilmeldingsfrist: 

DSC01997.jpg
Overordnet-plan-Atletikcamp-2021.jpg

PROGRAM

I løbet af de fire dages Atletikcamp er der mulighed for at prøve kræfter med de forskellige atletikdiscipliner. På sidstedagen vil flere af disse discipliner, som er blevet øvet i løbet af ugen, indgå i det afsluttende 'Atletikcamp Olympics'. Vi starter hver dag på Atletikcamp med fælles introduktion efterfulgt af opvarmning inden dagen står på løb, spring og kast samt mange andre sjove aktiviteter.

 

Se programmet for hvordan Atletikcampen overordnet vil forløbe. Ændringer vil forekomme. Nogle aktiviteter vil udføres i fællesskab, mens deltagerne til andre aktiviteter vil inddeles i mindre hold efter alder.

INFORMATIONER

Medbring alle dage:

Stor madpakke

Tøj til alt vind og vejr

Solcreme

Løbesko

Alle deltagere får:

T-shirt med Atletikcamp-tryk

Frugt og saft hver dag

Diplom

Fællesbilede

 

Der er mulighed for pasning mellem kl. 08.00-09.00 og kl. 14.00-15.00.

 

Alle deltagere får tilsendt alle informationer via mail op til Atletikcamp.

2022-08-02_292_1280.jpg
IMG_8580.jpeg

ALTETIKCAMP HAR VOKSEVÆRK

Atletikcamp 2024 udvides med en ekstra time og ekstra dag for de 12-15 årige deltagere.

På denne camp kan du forvente:

  • Besøg fra udefrakommende instruktør

  • Overnatning i klubhus torsdag-fredag

  • Aftensmad (torsdag) & morgenmad og frokost (fredag)

  • Sociale aktiviteter torsdag

SPØRGSMÅL TIL ATLETIKCAMP

Julian Schlegel

julian@aalborgatletik.dk
  • Hvornår skal telt bookes?
    I kan vælge at booke teltpladser, når I har lyst, men vent ikke for længe. Vi forventer at kunne melde udsolgt omkring maj/juni. Husk at foretage jeres tilmeldinger til DHL Stafetten, inden I booker telt. Det vil være ærgerligt at have teltplads, men ingen startnumre. Når teltet er booket, er det bindende. Vi kan dog altid forhøje jeres bestilling, men kun i det omfang der er frie teltpladser. Tænk på om du skal have ekstra pladser til tilskuere, kollegaer, familie eller andre, som ikke deltager i stafetten.
  • Hvornår står teltet klar?
    Teltet står klar på løbsdagen fra kl. 16.00.
  • Hvilke telt- og grillregler er gældende?
    Teltene er forsikret mod udefrakommende skader. Lejer hæfter for skader påført af egne deltagere. Grill, åben ild mm. er ikke tilladt i teltene. Grill skal stå mindst 3 meter væk. Der må ikke stilles grill, biler eller andet på brandvejene mellem teltene. Det er ikke tilladt at flytte rundt på borde og bænke i teltene af hensyn til flugtvejene. Der må ikke medbringes generator eller lignende. Der må ikke stilles cykler eller andet op ad teltene. Brand- og flugtvejene skal holdes frie. Den enkelte lejer er ansvarlig for, at der ikke opholder sig flere personer i og ved teltet end der er bestilt bord- og bænkesæt til. Alle teltene er godkendt til udlejning, og opstilling af teltene er godkendt af relevante myndigheder. I alle telte forefindes brandslukningsmateriel og nødudgangene er markeret med grønne nødudgangsskilte.
  • Hvordan finder vi vores teltplads?
    Senest 8 dage før løbet offentliggøres en pladsoversigt samt teltfordelingsplan, hvor I kan se placeringen af jeres telt eller teltrum. Disse oversigter ligger under fanen "Oversigtskort" og vil også fremgå af store bannere på eventpladsen. Ved indgangen til teltene og/eller teltrummene vil jeres firmanavn hænge sammen med en plan for teltindretningen.
  • Må man tage eget telt eller pavillion med?
    I vores Picnicområde er det muligt at opstille egne små pavillioner, men ikke deciderede telte. Opstilling sker først-til-mølle, men vi opfodrer til, at I viser hensyn og forsøger at gøre plads hvis der er mange, som gerne vil være i picnicområdet. Det er ikke tilladt at opstille pavillioner uden for picnicområdet. Medbringer I kun et tæppe at sidde på, når I skal nyde jeres mad, skal det også ske i picnicområdet.
  • Må vi medbringe til egen musik?
    I må gerne medbringe egen musik, men husk at tage hensyn til naboerne.
  • Må vi pynte op i og udenfor vores telt/teltrum?
    I må meget gerne pynte op i og udenfor eget telt med skilte, flag, bannere og andet der fortæller hvem I er og hvor I kommer fra. Naturligvis med behørig hensyntagen til andre deltagere i tilstødende teltrum samt under forudsætning af at brand- og flugtveje forbliver fuldstændig frie.
  • Er der strøm i teltet?
    Nej, ikke som udgangspunkt, men strøm kan tilkøbes gennem Uggerly Installation A/S. Kontakt Janni på js@uggerly.dk eller 40 64 95 12 for priser og eventuel bestilling. Man kan KUN forvente at få adgang til strøm, hvis dette er aftalt med Uggerly.
bottom of page