top of page
DM i Atletik 2023

version 7: d. 21. juni 2023 - opdateret "Akkreditering"

  • Hvornår skal telt bookes?
    I kan vælge at booke teltpladser, når I har lyst, men vent ikke for længe. Vi forventer at kunne melde udsolgt omkring maj/juni. Husk at foretage jeres tilmeldinger til DHL Stafetten, inden I booker telt. Det vil være ærgerligt at have teltplads, men ingen startnumre. Når teltet er booket, er det bindende. Vi kan dog altid forhøje jeres bestilling, men kun i det omfang der er frie teltpladser. Tænk på om du skal have ekstra pladser til tilskuere, kollegaer, familie eller andre, som ikke deltager i stafetten.
  • Hvornår står teltet klar?
    Teltet står klar på løbsdagen fra kl. 16.00.
  • Hvilke telt- og grillregler er gældende?
    Teltene er forsikret mod udefrakommende skader. Lejer hæfter for skader påført af egne deltagere. Grill, åben ild mm. er ikke tilladt i teltene. Grill skal stå mindst 3 meter væk. Der må ikke stilles grill, biler eller andet på brandvejene mellem teltene. Det er ikke tilladt at flytte rundt på borde og bænke i teltene af hensyn til flugtvejene. Der må ikke medbringes generator eller lignende. Der må ikke stilles cykler eller andet op ad teltene. Brand- og flugtvejene skal holdes frie. Den enkelte lejer er ansvarlig for, at der ikke opholder sig flere personer i og ved teltet end der er bestilt bord- og bænkesæt til. Alle teltene er godkendt til udlejning, og opstilling af teltene er godkendt af relevante myndigheder. I alle telte forefindes brandslukningsmateriel og nødudgangene er markeret med grønne nødudgangsskilte.
  • Hvordan finder vi vores teltplads?
    Senest 8 dage før løbet offentliggøres en pladsoversigt samt teltfordelingsplan, hvor I kan se placeringen af jeres telt eller teltrum. Disse oversigter ligger under fanen "Oversigtskort" og vil også fremgå at store bannere på eventpladsen. Ved indgangen til teltene og/eller teltrummene vil jeres firmanavn hænge sammen med en plan for teltindretningen.
  • Må man tage eget telt eller pavillion med?
    I vores Picnicområde er det muligt at opstille egne små pavillioner, men ikke deciderede telte. Opstilling sker først til mølle, men vi opfodrer til at I viser hensyn og forsøger at gøre plads hvis der er mange, som gerne vil være i picnicområdet. Det er ikke tilladt at opstille pavillioner uden for picnicområdet. Medbringer I bare et tæppe at sidde på når I skal nyde jeres mad, skal det også ske i picnicområdet. Medbringer I blot et tæppe eller sidder I på græsset kan også være OK at sætte sig et sted i udkanten af eventpladsen. Eventuelle anvisninger fra løbsledelsen om at flytte (hvis jeres placering fx vurderes til gene for andre deltagere), skal selvfølgelig efterkommes.
  • Må vi medbringe højtalere, dj eller live musik?
    I må gerne medbringe egen musik. Tag dog hensyn til jeres naboer.
  • Må vi pynte op i og udenfor vores telt/teltrum?
    I må meget gerne pynte op i og udenfor eget telt med skilte, flag, bannere og andet der fortæller hvem I er og hvor I kommer fra. Naturligvis med behørig hensyntagen til andre deltagere i tilstødende teltrum samt under forudsætning af at brand- og flugtveje forbliver fuldstændig frie.
  • Er der strøm i teltet?
    Nej, ikke som udgangspunkt, men strøm kan tilkøbes gennem Uggerly Installation A/S. Kontakt Janni på js@uggerly.dk eller 40 64 95 12 for priser og eventuel bestilling. Man kan KUN forvente at få adgang til strøm, hvis dette er aftalt med Uggerly.
bottom of page