2021-09-01 082.jpg

DHL STAFETTEN 2022

Vær med til Danmarks sjoveste stafetløb i Lindholm Strandpark 23.-25. august 2022

Løb eller gå og hyg med venner samt kollegaer til DHL stafetten i Aalborg

 

TILMELDING

2021-09-01 257-3.jpg

Resultater

 
track-illustrator_v3.png

PRAKTISK

Find al praktisk information forneden.

Vi er i fuld gang med at planlægge årets DHL Stafetten og vi har flere nyheder og forbedringer på vej:

 

  • Parkering i Aalborg Lufthavn med mulighed for hurtig transport til og fra eventområdet 

  • Start og opløbsstrækning i selve Lindholm Strandpark, så du kan blive heppet i mål af dine holdkammerater 

  • Powerzone og DJ 

  • Vi erstatter vin i madkassen med kildevand og lækker juice 

  • Mulighed for at tilkøbe billige øl- og vandbilletter i forbindelse med tilmelding 

  • Massage samt hjælp fra fysioterapeuter ved FysioDanmark på pladsen

Inden løbsdagen

Hvornår?

I kan vælge mellem at deltage følgende tre dage:  
Tirsdag den 23. august 
Onsdag den 24. august 
Torsdag den 25. august 

Pladsen er åben fra kl. 16.00 alle dage og første start går kl. 18.00. 
Vi har plads til ca. 5.000 deltagere om dagen.  
Vores erfaring er at onsdag er mest attraktiv og den dag der først bliver udsolgt.   

Hold og ruter

Man kan deltage enten som et 5 x 5 km stafethold (løb) eller på et walkhold. 

  • 5 x 5 km stafetten er organiseret som en klassisk stafet, hvor hver enkelt deltager løber alene med en depeche i hånden, som afleveres videre efter endt tur, indtil alle fem deltagere er i mål.  

  • Walkholdene starter samlet kl. 18.30 og der er lagt op til at man følges ad.  

  • Man tilmelder sig som et 5-personers hold, men man kan godt deltage selvom holdet ikke er fuldtalligt.  

 

Bemærk at der er tale om to forskellige ruter afhængigt om du tilmelder dig 5 x 5 km stafetten eller walkholdet. Løberuten bringer dig over i Lindholm Fjordpark, mens walkruten bringer dig over Kulturbroen og omkring Vestre Fjordpark på Aalborgsiden af Limfjorden.

Deltagergebyret inkluderer 

Med i prisen får hver deltager, udover startnummer, en madkasse med forskellige lækkerier i form af brød, pålæg, drikkevarer mv. 

Der er flere muligheder for at hygge sig både før og efter DHL Stafetten; 

  • I kan slå jer ned i et af de udendørs picnicområder (mebring selv tæppe eller en lille pavillion) 

  • Lej et bord-bænkesæt og hyg jer med andre hold fællestelte 

  • Lej jeres eget telt / teltmodul inkl. bord-bænkesæt (denne mulighed er mest oplagt for firmaer med flere tilmeldte hold) 

Priser og tilmeldingsfrister 

Early bird-tilmeldingspriserne frem til og med 31. marts er

 

  • Holdpris, 800,- (inkl. madkasse)

  • Bord-bænkesæt i fællestelt, 1.500,- 

  • Teltpriser inkl. bord-bænkesæt fra 3.700,- 

 

Fra 1. april til og med 15. juni er priserne 

  • Holdpris, 900,- (inkl. madkasse) 

  • Bord-bænkesæt i fællestelt, 1.650,- 

  • Teltpriser inkl. bord-bænkesæt fra 4.000,- 

 

Fra 16. juni er priserne 

  • Holdpris, 900,- (inkl. madkasse) 

  • Bord-bænkesæt i fællestelt, 1.800,- 

  • Teltpriser inkl. bord-bænkesæt fra 4.200,- 

På løbsdagen

Hvor og hvornår kan startnummer afhentes?

Vi opfordrer til, at startnumrene afhentes i Aalborg AM’s klubhus i Skovdalen på Søndre Skovvej 2, 9000 Aalborg ?? og ?? den ??. eller ??. august i tidsrummet kl. ??-??. 

 

Har man ikke mulighed for at hente startnummerkuverten på de angivne dage, kan den afhentes i Informationsteltet i Lindholm Strandpark fra kl. ?? på løbsdagen. 

Henter I på dagen, så kom I god tid - der kan være kø.  

Det er IKKE muligt at få startnummerkuverten tilsendt. 

Hvem kan hente startnumre, og kan man hente for andre?

Startnumrene er pakket holdvis i kuverter, og således skal hvert hold kun sende én person, som henter holdets startnummerkuvert. 

Kan én person hente startnumre for flere hold?

Ja, det er muligt at afhente andre holds startnummerkuverter, hvis man medbringer disse holds ordrenumre. Faktisk anbefaler vi direkte foreninger, virksomheder og andre med flere hold tilmeldt, kun at sende en enkelt eller to medarbejdere, som så afhenter alle foreningens / virksomhedens startnummerkuverter. Det mindsker køen og fremmer ekspeditionstiden.  

BILLEDER

Følg DHL Stafetten Aalborg

DHL Stafetten Aalborg er nu kommet på Facebook og Instagram. Vi kommer til at poste masser af stemningsbilleder, gode tilbud, tilbageblik, konkurrencer og meget meget mere. Tryk på ikonerne herunder og følg os på de sociale medier. Så går du ikke glip af noget, og vi holder dig opdateret om dette års stafetløb.

  • Instagram
  • Facebook
 
 
parallel lines v2_edited.jpg

SPONSORER

 

KONTAKT

Har du spørgsmål?

Kontakt arrangør Aalborg Atletik & Motion

Rasmus Schøn, eventmedarbejder

tlf.: 30 55 99 24 (tirsdag kl. 10.00-12.00 og torsdag kl. 12.00-14.00)

email: dhlstafetten@aalborgatletik.dk