top of page

PICNICOMRÅDE, BORD-/BÆNKESÆT SAMT TELTRUM

Picnicområdet er en let, fleksibel og gratis måde at slå sig ned på. Enten på et medbragt tæppe eller med en mindre pavillion.

 

I kan også bestille et bord-/bænkesæt i et fællestelt, hvor I vil få den gode stemning og eventuelt kan mingle med andre hold.

Hvis I har lyst, kan I bestille jeres eget teltrum på pladsen. Teltbestillingen inkluderer naturligvis  bord-/bænkesæt, hvor vi beregner 8 personer for hvert bord-/bænkesæt.

At se pladsen folde sig ud efterhånden som I ankommer lægger bunden for den gode og forventningsfulde eventstemning.  hermed en kæmpestor opfordring til at pynte jeres teltrum, bord-/bænkeplads eller plads i picnicområdet med beachflag, skilte og alt muligt andet sjov og festligt merchandise. Bare giv den gas!

2022-08-24_010_1280.jpg

TELTE

!BREAKING NEWS!

 

ALLE TELTPRISER ER INKL. BANNERE MED JERES VIRKSOMHEDSLOGO

Bestiller I telt i år, producerer vi jeres virksomhedslogoer på  bannere, og sætter dem op over jeres telt, som vist på billedet. Så kan I let finde jeres telt på pladsen.

I får bannere i hele jeres teltrums længde - jo større teltrum, jo flere bannere.

Rent praktisk bliver I kontaktet direkte af Daarbak, som producerer bannerne. 

 

Telte med bannere - fb.png
2022-08-24_016e_1280.jpg

EARLY BIRD-PRISER

Bemærk vores superskarpe early bird-priser på telte og bord/bænkesæt. 

Alle telte er inkl. bannere med virksomhedslogo.

 

Leje af bord-/bænkesæt i fællestelt; 1.200 kr. pr. hold.

Pris for leje af telt (25 personer) er 4.250 kr.

Pris for leje af telt (50 personer) er 8.250 kr.

Pris for leje af telt (75 personer) er 12.000 kr.

Pris for leje af telt (100 personer) er 15.500 kr.

Pris for leje af telt (150 personer) er 22.500 kr.

Pris for leje af telt (200 personer) er 29.000 kr.

Pris for leje af telt (325 personer) er 44.750 kr.

Pris for leje af telt (400 personer) er 52.000 kr.

FAQ

Spørgsmål til telt

  • Hvornår skal telt bookes?
    I kan vælge at booke teltpladser, når I har lyst, men vent ikke for længe. Vi forventer at kunne melde udsolgt omkring maj/juni. Husk at foretage jeres tilmeldinger til DHL Stafetten, inden I booker telt. Det vil være ærgerligt at have teltplads, men ingen startnumre. Når teltet er booket, er det bindende. Vi kan dog altid forhøje jeres bestilling, men kun i det omfang der er frie teltpladser. Tænk på om du skal have ekstra pladser til tilskuere, kollegaer, familie eller andre, som ikke deltager i stafetten.
  • Hvornår står teltet klar?
    Teltet står klar på løbsdagen fra kl. 16.00.
  • Hvilke telt- og grillregler er gældende?
    Teltene er forsikret mod udefrakommende skader. Lejer hæfter for skader påført af egne deltagere. Grill, åben ild mm. er ikke tilladt i teltene. Grill skal stå mindst 3 meter væk. Der må ikke stilles grill, biler eller andet på brandvejene mellem teltene. Det er ikke tilladt at flytte rundt på borde og bænke i teltene af hensyn til flugtvejene. Der må ikke medbringes generator eller lignende. Der må ikke stilles cykler eller andet op ad teltene. Brand- og flugtvejene skal holdes frie. Den enkelte lejer er ansvarlig for, at der ikke opholder sig flere personer i og ved teltet end der er bestilt bord- og bænkesæt til. Alle teltene er godkendt til udlejning, og opstilling af teltene er godkendt af relevante myndigheder. I alle telte forefindes brandslukningsmateriel og nødudgangene er markeret med grønne nødudgangsskilte.
  • Hvordan finder vi vores teltplads?
    Senest 8 dage før løbet offentliggøres en pladsoversigt samt teltfordelingsplan, hvor I kan se placeringen af jeres telt eller teltrum. Disse oversigter ligger under fanen "Oversigtskort" og vil også fremgå at store bannere på eventpladsen. Ved indgangen til teltene og/eller teltrummene vil jeres firmanavn hænge sammen med en plan for teltindretningen.
  • Må man tage eget telt eller pavillion med?
    I vores Picnicområde er det muligt at opstille egne små pavillioner, men ikke deciderede telte. Opstilling sker først til mølle, men vi opfodrer til at I viser hensyn og forsøger at gøre plads hvis der er mange, som gerne vil være i picnicområdet. Det er ikke tilladt at opstille pavillioner uden for picnicområdet. Medbringer I bare et tæppe at sidde på når I skal nyde jeres mad, skal det også ske i picnicområdet. Medbringer I blot et tæppe eller sidder I på græsset kan også være OK at sætte sig et sted i udkanten af eventpladsen. Eventuelle anvisninger fra løbsledelsen om at flytte (hvis jeres placering fx vurderes til gene for andre deltagere), skal selvfølgelig efterkommes.
  • Må vi medbringe højtalere, dj eller live musik?
    I må gerne medbringe egen musik. Tag dog hensyn til jeres naboer.
  • Må vi pynte op i og udenfor vores telt/teltrum?
    I må meget gerne pynte op i og udenfor eget telt med skilte, flag, bannere og andet der fortæller hvem I er og hvor I kommer fra. Naturligvis med behørig hensyntagen til andre deltagere i tilstødende teltrum samt under forudsætning af at brand- og flugtveje forbliver fuldstændig frie.
  • Er der strøm i teltet?
    Nej, ikke som udgangspunkt, men strøm kan tilkøbes gennem Uggerly Installation A/S. Kontakt Janni på js@uggerly.dk eller 40 64 95 12 for priser og eventuel bestilling. Man kan KUN forvente at få adgang til strøm, hvis dette er aftalt med Uggerly.
bottom of page