top of page
MAD & DRIKKE

Køb af startnummer til Stafet eller Walk inkluderer en madkasse med lækkerier til en hyggelig picnic. Her får du brød, pålæg, frugt, kage, saft og vand.

TILKØBSMULIGHED:

Husk I kan tilkøbe øl- og vandbilletter - 5 stk. for 125 kr.

Øl er fadøl fra FUR, vand er sodavand på dåse eller flaskevand.

OPGRADÉR DIN MADKASSE;

I år tilbyder vi, at du for kr. 135 kr. pr. person kan opgradere madkassen til enten en lækker, kold tapasanretning, eller sandwich inkl. en øl/vand-billet.

Bemærk: Bestiller I mad BORTFALDER madkassen. 

Læs mere nedenfor.

DHL Menu Lille menu FANDANKO_Sandwich.jpg
DHL Menu Stor tapas FANDANKO.jpg

FANDANKO

Du kan opgradere din madkasse med super mad fra FANDANKO

ALLE MENUER ER INKL. EN ØL/VANDBILLET TIL BAREN PR. PERSON

FANDANKOs DHL-Menu ”Den lille sult”

  • ”Bøf Bearnaise”

Lækker sandwich i italiensk Ciabattabrød, med rosa-stegt oksekød, friterede løg, frisk salat, bearnaisecreme og syltede rødløg

  • Chokolade-muffin

Saftig chokolade muffin med hele chokoladestykker

  • Sprøde grønsagsstænger

Med hjemmelavet hummus

  • Serviet

Pris: 135 kr. pp. inkl. en øl/vand-billet

FANDANKOs luksus DHL-Menu
6 skønne retter, nybagt brød og lækker dip.

 

  • Sommertærte med karamelliserede løg

toppet med trøffelcreme, baconknas og urtestøv.

  • Terrin med unghane og krydderurter

Med semitørrede cherrytomater og tomat aioli

  • Grillet gris

Med Budweiser BBQ-sauce og syltet rød spidskål

  • Æg En Cocotte med tomatstøv

hertil delikate grønlandske rejer og hvidvinscreme.

  • ”Bøf Bearnaise”

Rosa-stegt okse med bearnaisecreme syltede rødløg og sprøde ”fritter”

  • Fransk gourmetkage

Med frysetørret karamel

  • Nybagt kuvertbrød

  • Hjemmelavet basilikum aioli

  • Bestik og servietter

Pris: 199 kr. pp. inkl. en øl/vand-billet

Det med småt:
Din menu er anrettet i eksklusive portionsbakker, der er nemme at håndtere.
Vi har desværre ikke mulighed for at lave ændringer og/eller tage højde for eventuelle allergener.

NY STANDARD

Du kan opgradere din madkasse med lækkert mad fra Ny Standard.  

ALLE MENUER ER INKL. EN ØL/VANDBILLET TIL BAREN PR. PERSON

DHL tapasmenu: 

  • Sliders med hjemmerørt lakserilette tilsmagt m. Lime og friske urter

  • Sliders med hjemmelavet hønsesalat

  • Charcuteri m. Chorizopølse og fennikelsalami

  • 2 stk. pesto - Hjemmelavet med basilikum og tomat.

  • Hjemmelavat aioli

  • Oliven

  • Arla unika, gl. knas ost

  • Dertil serveres der lækkert brød.

Pris: 135 kr. pp. inkl. en øl/vand-billet

Tapas 1.jpg
Pizza 2.jpg
pizza 3.jpg

VIP-Menu

VIP-menuen anrettes som buffet og indeholder følgende:

Antipastibord:

  • Hjemmerørt lakserilette tilsmagt m. Lime og friske urter

  • 2 stk. pesto - Hjemmelavet med basilikum og tomat.

  • Hjemmelavet aioli

  • Oliven

  • Arla unika, gl. knas ost

  • Hvidløgsbrød

  • fladbrød med oliventarpenade

  • Ruculasalat

Pizzabuffet med:

  • tomat, mozzeralla og salami-fennikel

  • tomat, mozzeralla og chorizopølse

  • mascapone, kartoffel, rosmarin og olivenolie

  • tomat, mozzeralla, pepperoni (halal og uden svinekød)

2022-08-24_016f_1280.jpg

FUR BRYGHUS

Bestil øl/vandbilletter til dit hold eller din virksomhed - så sørger vi for det er kolde når I kommer. 

Øl/vandbilletterne sælges i ark á 5 billetter og kan bruges til enten en kold fadbamse fra Fur eller kolde sodavand/vand.

De øl vi serverer på pladsen, er kvalitetsøl på fad fra Fur Bryghus.

FAQ

Spørgsmål til mad og drikke

  • Hvornår skal telt bookes?
    I kan vælge at booke teltpladser, når I har lyst, men vent ikke for længe. Vi forventer at kunne melde udsolgt omkring maj/juni. Husk at foretage jeres tilmeldinger til DHL Stafetten, inden I booker telt. Det vil være ærgerligt at have teltplads, men ingen startnumre. Når teltet er booket, er det bindende. Vi kan dog altid forhøje jeres bestilling, men kun i det omfang der er frie teltpladser. Tænk på om du skal have ekstra pladser til tilskuere, kollegaer, familie eller andre, som ikke deltager i stafetten.
  • Hvornår står teltet klar?
    Teltet står klar på løbsdagen fra kl. 16.00.
  • Hvilke telt- og grillregler er gældende?
    Teltene er forsikret mod udefrakommende skader. Lejer hæfter for skader påført af egne deltagere. Grill, åben ild mm. er ikke tilladt i teltene. Grill skal stå mindst 3 meter væk. Der må ikke stilles grill, biler eller andet på brandvejene mellem teltene. Det er ikke tilladt at flytte rundt på borde og bænke i teltene af hensyn til flugtvejene. Der må ikke medbringes generator eller lignende. Der må ikke stilles cykler eller andet op ad teltene. Brand- og flugtvejene skal holdes frie. Den enkelte lejer er ansvarlig for, at der ikke opholder sig flere personer i og ved teltet end der er bestilt bord- og bænkesæt til. Alle teltene er godkendt til udlejning, og opstilling af teltene er godkendt af relevante myndigheder. I alle telte forefindes brandslukningsmateriel og nødudgangene er markeret med grønne nødudgangsskilte.
  • Hvordan finder vi vores teltplads?
    Senest 8 dage før løbet offentliggøres en pladsoversigt samt teltfordelingsplan, hvor I kan se placeringen af jeres telt eller teltrum. Disse oversigter ligger under fanen "Oversigtskort" og vil også fremgå af store bannere på eventpladsen. Ved indgangen til teltene og/eller teltrummene vil jeres firmanavn hænge sammen med en plan for teltindretningen.
  • Må man tage eget telt eller pavillion med?
    I vores Picnicområde er det muligt at opstille egne små pavillioner, men ikke deciderede telte. Opstilling sker først-til-mølle, men vi opfodrer til, at I viser hensyn og forsøger at gøre plads hvis der er mange, som gerne vil være i picnicområdet. Det er ikke tilladt at opstille pavillioner uden for picnicområdet. Medbringer I kun et tæppe at sidde på, når I skal nyde jeres mad, skal det også ske i picnicområdet.
  • Må vi medbringe til egen musik?
    I må gerne medbringe egen musik, men husk at tage hensyn til naboerne.
  • Må vi pynte op i og udenfor vores telt/teltrum?
    I må meget gerne pynte op i og udenfor eget telt med skilte, flag, bannere og andet der fortæller hvem I er og hvor I kommer fra. Naturligvis med behørig hensyntagen til andre deltagere i tilstødende teltrum samt under forudsætning af at brand- og flugtveje forbliver fuldstændig frie.
  • Er der strøm i teltet?
    Nej, ikke som udgangspunkt, men strøm kan tilkøbes gennem Uggerly Installation A/S. Kontakt Janni på js@uggerly.dk eller 40 64 95 12 for priser og eventuel bestilling. Man kan KUN forvente at få adgang til strøm, hvis dette er aftalt med Uggerly.
bottom of page